Weeekenddd in Livingstone! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Alina Kalmthout - WaarBenJij.nu Weeekenddd in Livingstone! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Alina Kalmthout - WaarBenJij.nu

Weeekenddd in Livingstone!

Blijf op de hoogte en volg Alina

13 Juli 2014 | Zambia, Livingstone

Our first weekend! In de weekenden zijn we vrij om te gaan en staan wat we willen. Dit is heel relaxt. Zaterdag voelde mijn reisgenootje zich nog niet zo lekker dus we hebben de microlight flight verzet naar vandaag. De rest van de dag hebben we eigenlijk vooral (veeeel) souvernirs ingeslagen en aan het zwembad gelegen. Ook kwamen we erachter dat de pinpas van mijn andere reisgenootje het niet doet. Dus ik heb voorgeschoten en we hopen dat we het van de week geregeld krijgen!

Vandaag begonnen we bij de Maramba market. Dit is een van de grootste en bekendste markten hier in de omgeving. Bij de terugweg zijn we langs een kerk gegaan waar we een deel van een mis bij mochten wonen. De mensen hier zijn vooral Christenlijk. De pastoor nodigde ons uit en introduceerde ons in de kerk. De mensen daar dansen en zingen en zijn blij dat je komt, ook als 'tourist' . Toen we terugkwamen hebben we de microlight flight gedaan. Amazing! Het is echt prachtig om de victoria falls en de wildlife te zien vanuit de lucht, met niks om je heen! De victoria falls zijn de een van de grootste watervallen ter wereld. Vanavond hebben we ten slotte nog de Lunar rainbow gezien. Dit zie je alleen 's avonds bij volle maan. Door het licht van de volle maan ontstaat er een regenboog in het donker. Heel bijzonder! Door wat hulp van een backpacker hier, heb ik er hele mooie foto's van! Ik ben alleen nog hopeloos op zoek naar mijn kabeltje zodat ik de foto's op mijn tablet kan zetten. Een maand verblijven, 4 meiden en een kamer waar net 2 stapelbedden in passen. I'm sorry for the mess! Foto's volgen dus nog!

• 13 Juli 2014 - 22:25

Adri Van Kalmthout :

Hoi meid,

Het gaat je goed af. Lekker relaxen en genieten.

Helaas…… morgen weer aan de bak !

Groetjes pa.

• 13 Juli 2014 - 22:25

Adri Van Kalmthout :

Hoi meid,

Het gaat je goed af. Lekker relaxen en genieten.

Helaas…… morgen weer aan de bak !

Groetjes pa.

• 13 Juli 2014 - 22:56

Corry:

Wat een mooi avontuur, en geweldig om zo ook het land te ontdekken, geniet met volle teugen xx

• 14 Juli 2014 - 12:27

Corrie Van Kalmthout:

Hey Alina,

Even ruilen? Wat je geschreven hebt lijk me erg gaaf, geniet maar lekker verder.

Gr je ma

• 15 Juli 2014 - 20:19

Anouck:

Heeee,

Heel leuk om te lezen hoe het daar gaat!
    Ben benieuwd naar de andere verhalen en de foto's :D

Heel veel succes en plezier!

xx Anouck