Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van Alina Kalmthout - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Oudenbosch, Nederland van Alina Kalmthout - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Alina van Kalmthout

Blijf op de hoogte en volg Alina

16 Juni 2014 | Nederland, Oudenbosch

Het laatste mailtje vanuit Afrika heb ik gehad, alle inkopen zijn gedaan en eigenlijk ben ik al klaar om te gaan! Over 3 weken zal ik richting Zambia vertrekken waar ik 4 weken lang vrijwilligerswerk ga doen in een ziekenhuis.

Ik heb voor een medisch project gekozen omdat ik in de richting van medicatie wil gaan studeren. Juist omdat het de afgelopen tijd niet zo lekker is gegaan en ik ook gezakt ben voor mijn examen kijk ik er ontzettend naar uit! Ik zal dienen als ondersteuning van de artsen en verpleegkundigen. In de avondprojecten ga ik meer community activiteiten verrichten. Hierbij moet je denken aan het verven van huizen, scholen bouwen en agrarisch werk.

In de weekenden is er vrije tijd die we zelf in mogen vullen. We verblijven in Livingstone wat naast de beroemde Victoria Falls ligt. Dat is dus sowieso iets wat ik absoluut wil bezoeken! Verder wil ik nog heel graag op safari en een microflight maken over de Victoria falls. https://www.youtube.com/watch?v=i3QbFo2lLcQ
Wat ik verder nog ga doen? Geen idee. Ik neem mijn spiegelreflexcamera mee en ik laat me verassen!

liefs,
alina


  • 04 Juli 2014 - 11:18

    Corry:

    ik ga je volgen , succes met alles x

  • 06 Juli 2014 - 22:06

    Adri Van Kalmthout:

    Alina,

    Heel veel plezier. Geniet ervan. Deze 4 weken zullen snel weer voorbij zijn.

    We zijn zo trots op jou…!!!!

    Dikke kus… pa en ma

  • 12 Juli 2014 - 15:03

    Henny:

    Alinea,
    Veel succes en geniet met volle teugen!
    Groetjes Henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alina

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 5298

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 04 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk in Zambia

Landen bezocht: