De heenreis, arrived in Livingstone! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Alina Kalmthout - WaarBenJij.nu De heenreis, arrived in Livingstone! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Alina Kalmthout - WaarBenJij.nu

De heenreis, arrived in Livingstone!

Door: Alina van Kalmthout

Blijf op de hoogte en volg Alina

07 Juli 2014 | Zambia, Livingstone

Whooo, na 18 uur onderweg met het vliegtuig zijn we in livingstone! Eerst zijn we naa Londen gevlogen, vervolgens naar Johannesburg en ten slotte naar Livingstone. We reizen met zijn drieën wat ik ontzettend fijn vind!
Het vliegtuig en de overstap in Johannesburg is wel echt op zijn Afrikaans. Mijn reisgenootje had door een fout van het vliegtuigmaatschappij geen boarding pass gekregen. We hadden een overstaptijd van een uur en een wachtrij van minstens 1,5 uur. Maar gelukkig kom je als blonde Europeaan met een lief lachje best ver! (Oh zijn we nou echt zover voorgekropen joh?)
Dus hadden we het vliegtuig net gehaald! Om vervolgens 1,5u op een visum te wachten. No stress, it's Africa!

Aangekomen in het hostel is het wel heel tof! We worden 24 uur bewaakt, iedereen is ontzettend aardig en vriendelijk en alles ziet er heel vrolijk uit! We hebben zelfs een bar met een zwembad en wifi! Verder zitten we met zijn vieren op een kamer en delen we 2 douches en 2 wc's met de gehele verdieping.

Vandaag hebben we een korte introductie gehad en morgen krijgen we een volledige introductie over het medisch project waar ik aan mee ga werken. Ik ben benieuwd!

• 07 Juli 2014 - 20:57

Corry:

fijn te lezen dat de reis goed is verlopen, geniet van iedere dag xxx

• 07 Juli 2014 - 21:04

Anne:

Leuk om te lezen alina!!
    Ben blij dat je een goede reis hebt gehad !
    Veel plezier morgen bij de introductie

Liefs xxxx

• 07 Juli 2014 - 21:53

Corrie Van Kalmthout:

Hey Alina,

Blij dat je veilig bent aangekomen met de meiden. Veel liefs van je pa en ma en je grote broer, hij was ook wel nieuwsgierig.

Dikke kus

• 07 Juli 2014 - 22:01

Patricia:

Hoi Alina al een hele beleving.
    Leuk hoor zo'n reisverslag.
    Geniet er maar lekker van ik kijk uit naar de verdere avonturen

Liefs Patries

• 09 Juli 2014 - 20:09

Riiet En Edgar:

Hoi alina, hier een berichtje uit Breda. Al mooie foto's gezien vandaag van jullie ma! Geniet ervan' ga je zeker volgen . Kunnen jullie vanavond ook voetbal kijken daar?? Tot schrijfs weer. Vele groetjes hier uit Breda!!

• 09 Juli 2014 - 20:28

Naomi:

Hee meid,

Echt leuk om te lezen en fijn dat je goed bent aangekomen.
    Ben echt benieuwd naar jou andere verslagen en nieuwsgierig naar
    De foto's :)

Heel veel plezier nog!!!